Dekrēta atvaļinājums kā iespēja uzsākt savu biznesu
Kā stāsta pati Kristīne, kuru vienmēr ir saistījusi mode, jau diezgan ilgu laiku viņas sapnis bija atvērt savu veikaliņu, tikai viss, kas bija vajadzīgs, bija rast pareizo laiku sapņu īstenošanai. Pēc profesijas Kristīne ir grāmatvede un šajā jomā strādāja jau vairākus gadus. Kad pasaulei pieteicās viņas meitiņa, jaunā sieviete saprata, ka nespēs apvienot darbu ar bērna audzināšanu, jo tik ļoti tomēr vēlējās redzēt, kā viņas bērns aug, kā arī nepalaist garām svarīgākos bērnības mirkļus. Kad meitiņa paaugās, parādījās arī vairāk brīvā laika.
"Mans sapnis bija atvērt savu veikaliņu. Kad manai meitiņai Milānai palika četri gadiņi, man izdevās to realizēt," teic uzņēmīgā sieviete. Kristīne par veikala mājām sauc Jūrmalu jeb, kā viņai labpatīk to dēvēt, "mūsu skaisto kūrorta pilsētu".
"Veikalā es vēlējos popularizēt un plašākai auditorijai parādīt Latvijas darinājumus, kas tiek radīti ar mīlestību, ne tikai mūsu valsts iedzīvotājiem, bet arī atpūtniekiem no citām valstīm," stāsta Kristīne, skaidrojot, ka Jūrmala tam ir ļoti piemērota. "Jau vairāk kā gadu sadarbojos ar mūsu valsts dizaineriem. Es vienmēr biju un esmu sajūsmā par cilvēkiem, kas prot tik skaistas lietas darināt ar savām rokām, un uzskatu par lielu godu atrādīt tos savā veikaliņā."
No izplatīšanas pie ražošanas
Tomēr, lai arī veikaliņš bija Kristīnes gods un lepnums, atrašānās iedvesmojošajā vidē rosināja idejas arī viņai pašai. "Ritot laikam, pēc nostrādātā gada, kā arī uzklausot daudzu klientu vēlmes, ieteikumus un lūgumus, radās doma arī pašai radīt sieviešu apģērba līniju," tā uzņēmēja.
Runājot par zīmola nosaukumu, ilgi domāt nav bijusi vajadzība. "Zīmola nosaukums radās, savienojot manas mazās princeses vārdu ar uzvārdu – saīsināti veidojas "Milli". Meitiņa savu mīļāko mantiņu, ar kuru nekad nešķiras, sauc par Rose, tā arī uzplauka zīmols "MilliRose"."
Kā stāsta Kristīne, katra kleita ir kaut kas īpašs – tā ir individuāla, izvēlēta no augstvērtīgiem, dabīgiem materiāliem un rūpīgi pārdomāta. Interesanti, katrai kleitai ir iedots arī nosaukums.
"Jauno kleitu dizainu izveidoju es pati, sadarbojoties ar šūšanas meistariem, kuri palīdz realizēt manas idejas. Topot gala rezultātam, bija pienākusi tā diena, kad veikaliņā prezentēju savu izveidoto apģērba līniju. Biju pārsteigta no klientu, draugu un radu sajūsmām! No tā guvu milzīgu gandarījumu un iedvesmu darboties tālāk šajā jomā, un sapratu, ka esmu uz īstā ceļa."
Pozitīvie mirkļi un nākotnes sapņi
Visa atslēga, protams, slēpjas radošajā izpausmē, kas Kristīnei tik ļoti patīk. Patīkams ir tikai ne radīšanas process, bet arī brīdis, kad katra sieviete var aplūkot sev paredzēto kleitu.
"Man ir trīs gandarījuma pakāpes: auduma piemeklēšana jaunajiem izstrādājumiem, gala rezultāts, kā arī klientu sajūsma, piemeklējot ilgi meklēto īsto kleitu." Šobrīd "MilliRose" ir iznākusi zīmola pirmā pavasara/vasaras kolekcija, kura drīz vien nomanīsies uz rudens/ziemas kolekciju.
Runājot par konkurenci, radošā personība neslēpj, ka tā ir liela: "Konkurentu Latvijā ir, tā kā mūsu valstī ir daudz talantīgu, radošu un uzņēmības pilnu cilvēku. Tomēr katram ir kas atšķirīgs, īpašs un ar savu raksturu. Es vēlējos realizēt savu sapni, un uz šo brīdi tas noteikti ir mans hobijs. Man grūti spriest par peļņu, jo "MilliRose" zīmols dibināts pavisam nesen."
Tomēr Kristīne skatās ar pozitīvu skatu nākotnē. "Noteikti vēlos, lai par zīmolu uzzinātu ārpus Latvijas robežām. Līdz tam gan vēl ir mērojams ilgs un grūts ceļš ar vairākiem šķēršļiem, bet noteikti tas izdosies, esmu apņēmības pilna. Man ļoti patīk tas, ko es šobrīd daru."
Noslēgumā "MilliRose" zīmola radītāja teic – lai kļūtu pamanīts ar savu zīmolu, jāpiemīt lielai atbildības izjūtai, mērķtiecībai, neatlaidībai un izpratnei, ko vēlas klients. "Neiztikt arī bez mīlestības pret to, ko tu pats radi," viņa piebilst. Jaunajiem censoņiem un citiem cīnītājiem Kristīne novēl ticību saviem sapņiem, jo tikai tad tie piepildīsies.
Lūk, arī vasaras izskaņā vari izjust vasaras garšu kopā ar Kristīnes darinājumiem!