Keitas mīlestība pret aviāciju sākusies jau tad, kad viņa bijusi pavisam jauna – četru gadu vecumā, kad viņas krusttēvs viņu aizvedis uz lidaparātu gaisa parādi, teikts uzņēmuma "EasyJet" paziņojumā presei.
"Pieteicos gaisa spēku kadetos, kad man bija 13 gadi, un tad guvu ievērojamu lidojumu pieredzi. Tolaik es pat neiedomājos, ka varētu veidot karjeru komerciālajā aviācijā, jo nezināju arī nevienu, kam vaicāt pēc padoma. Es neaizdomājos, ka tā varētu būt reāla iespēja," savas sajūtas atminas Keita, kuras ģimenē neviens cits ar šo nozari nav saistīts.
Savā 19. dzimšanas dienā Keita uzsāka 18 mēnešu apmācības komerciālajā aviācijā. Lidsabiedrībai "EasyJet" Getvikas lidostā, Londonā, Keita pievienojās 2011. gadā kā otrais pilots, liecina informācija lidsabiedrības mājas lapā. Nepilnu piecu gadu laikā Keita sasniedza savu ambiciozo mērķi – kļūt par kapteini. Viņa stāsta, ka tas, šķiet, ir ātrākais laiks, kurā šādu rangu var sasniegt, jo parasti tas aizņemot daudz vairāk laika. Keita neslēpj, ka bieži vien gan apkalpe, gan pasažieri izrādot izbrīnu par viņas jaunību, tomēr tas vairāk esot pozitīvi, apsveicot viņu ar šādu sasniegumu.
Interesanti ir tas, ka Keitas lidojumu biedrs jeb otrais pilots arī ir gados jauns. Lūks Elsvorts, kuram šobrīd ir 20 gadi, par otro pilotu kļuva 19 gadu vecumā, kas arī viņu padara par visai unikālu gadījumu aviācijas nozarē.
Arī Lūkam lidošana ir īstenots bērnības sapnis, jo viņa tēvs ir pilots. Lai arī sākotnēji jauniegūtais statuss viņu nedaudz uztraucis, pēc sešiem lidojumu mēnešiem viņš par to absolūti vairs nedomājot. "Tā ir mana otrā daba," par lidošanu teic jauneklis.