"Modes blogeris ir darbs," savu pārliecību sarunu šovā "Starp mums runājot" skaidro skaistumkaraliene un modes blogere Līga Zemture. Viņa atklāj, kā viņai izdevies izveidot atzītu blogu, vai ar šo darbu var nopelnīt un kāda ir viņas stratēģija, lai nenāktos lieki pārdzīvot.
Līgai Zemturei sociālos tīklos seko prāvs ļaužu pulciņš – "Instagram" viņai ir vairāk nekā 12 tūkstoši sekotāju, bet feisbukā – vairāk nekā 33 tūkstoši. Savu blogu Zemture izveidojusi pirms aptuveni septiņiem, astoņiem mēnešiem, kad atgriezusies no vienas no Londonas modes skolām.
Zemture skaidro, ka tas, ar ko viņa nodarbojas, ir darbs: "Jā, to var saukt par darbu – mūsdienas tas ir darbs. Modes blogeris ir darbs."
Viņa neliedzas, ka bloga attīstība sekmējusies diezgan ātri. "Pirmie, kas deva man tādu atzinību bija modes kompānija "Christian Louboutin", kas ir visām meitenēm zināmā kompānija – kurpes ar sarkano zolīti. Varētu teikt tā, ka manam blogam bija trīs mēneši, kad es saņēmu no viņiem uzaicinājumu uz lielu pasākumu Ņujorkā," teic Zemture, skaidrojot – tas esot liels sasniegums, ka tik jaunam blogerim tiekot izteikts šāds piedāvājums. Satiekoties Zemture vaicājusi, kas esot bijis galvenais iemesls šādam piedāvājumam. "Tas, ko viņi teica – tās ir skaistas, pārdomātas bildes, kvalitatīvs saturs. Un katram blogerim vajadzētu būt savam redzējumam. Man tas ir tāds balstīts uz intuīciju, uz to, kā es redzu un jūtu modi."
Blogere skaidro, ka ar šo darbiņu varot pat ļoti labi nopelnīt. Tomēr jebko reklamēt viņa arī nevēlas: "Es esmu tāds cilvēks un blogeris, kurš negrib reklamēt to, kas nav mans – ja tas man nepatīk vai neatbilst manai stratēģijai, kādu esmu izvēlējusies savam blogam, tad es to nereklamēšu." Tāpat Zemture stāsta, ka viņa ir izvēlējusies nenopelt produktus, ja tie viņai nav gājuši pie sirds: "Vai nu tu neraksti vispār, vai raksti pozitīvi."