'Amoralle' skate 24. Rīgas modes nedēļā - 93
Foto: DELFI

Kā savienot biznesu ar ģimeni? Vai tikai svētku reizēs varam sevi palutināt ar ietērpšanos zīdā un mežģīnēs? Uz šiem un citiem jautājumiem sarunu šovā "Starp mums runājot" stāsta pikantā zīmola "Amoralle" vadītāja un četru bērnu mamma Inese Ozola.

Kā jau iepriekš atzinusi modes māksliniece Daca Krieviņa-Bahmane, cilvēki palēnām sāk uzticēties Latvijas dizaineriem. Kas nozīmē, ka pašmāju darinājumus ļaudis sāk daudz vairāk novērtēt. Vaicāta, kā Inese jūtas, ka viņas darinājumos tērpjas prāvs latviešu sieviešu pulciņš, viņa atbild sekojoši: "Tāds bija mērķis, bet kā tas izdevās – es nezinu, bet man ļoti patīk, ka tā tas izdevās."

Jāatzīst, ka "Amoralle" piedāvā vairāk pikanti sievišķīgus apģērbus, un tā kā vairumam cilvēku mežģīnes un zīds tomēr saistās ar svētku reizēm, tad atklāts paliek jautājums – vai šie darinājumi paredzēti arī ikdienai? Inese skaidro, ka pavisam noteikti viņas radītie tērpi atbilst ikdienai. "Mēs jau pašas tos svētkus radām," teic Inese. "Kas ir teicis, ka kotletes jācep treniņbiksēs?"

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!