Nebija citu variantu! Kā divas jelgavnieces 'ienaglojās' idejā par linu
Foto: Publicitātes attēli
Viktorija Paegle un Elva Ziemele – jelgavnieces, kuras atgriezušās pie senatnīgām vērtībām un izveidojušas zīmolu "Burz". Svaigi radītais zīmols sastāv no lina darinājumiem, ko abas jaunietes vēlējušās veidot maksimāli ērtus. Par savu zīmolu stāsta Viktorija.

Jelgavā, kā jau ikvienā Latvijas pilsētā – visi viens otru zina. Bet tuvāk Elva un Viktorija iepazinušās, pateicoties kopīgai interesei – fotografēšanai. Uz kādu no fotosesijām Viktorija bija paņēmusi līdzi savas omes lina jaku. "Mēs abas bijām stāvā sajūsmā. Visu fotosesijas laiku jūsmojām par jaku. Godīgi sakot, es jau kādu laiku biju meklējusi praktisku lina kreklu, bet nekur nevarēju atrast. Tagad atzīstu, ka varbūt nemeklēju pietiekami cītīgi. Tas bija sākums, kas vedināja domas lina virzienā," atminas Viktorija.

Kad sākām runāt par linu, tad sapratām – jā, tas ir tas, ko vēlamies darīt un attīstīt. Bijām tā ienaglojušās šajā idejā, ka vairs pat nebija variantu.
Viktorija Paegle

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!