Foto: Sofija Lukjanska
Mūsdienās modes un skaistuma industrija ir pārkāpusi biezu, reklāmām pārpildītu žurnālu lapu robežas, un to, kā savā ikdienā ieviest saldās dzīves elementus, varam uzzināt ne tikai televīzijas raidījumos, bet arī modes blogeru radītajos "YouTube" kanālos, kas pilda tiešsaistes modes žurnālu funkcijas un ir iemantojuši daudzskaitlīgu sekotāju auditoriju. Viena no populārākajām pašmāju skaistuma un dzīvesstila blogerēm ir Maija Armaneva, stiliste un "MAAS Coats" radošā direktore, kura portālam "Woman" atklāja sociālo tīklu pārvaldīšanas noslēpumus un dalījās pārdomās, kādēļ, viņasprāt, Latvijas sievietes nespēj sacensties ar stila ikonu statusu iemantojušajām itālietēm un francūzietēm.

Maija ir ļoti neparasta un daudzpusīga personība. Kā gan citādi lai izskaidro to, kādēļ meitene pēc Teoloģijas fakultātes beigšanas, kur studēja ivritu un sengrieķu valodu, ieguva darbu kompānijā "Microsoft", bet pēc tam nolēma iegūt otru augstāko izglītību skaistumkopšanas sfērā un kļuva par personīgo stilisti?

Vēl viens interesants Maijas karjeras pavērsiens bija lēmums veidot savu blogu. Kā atklāj pati raksta varone, no finansiālā viedokļa tas ir bijis pareizs lēmums, pat neņemot vērā faktu, ka blogs ir orientēts uz visai kaprīzo 30+ mērķauditoriju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!