Gundega stāsta, ka pirmais dzīvesstila žurnāls, kurā viņa sākusi strādāt, bijis vīriešu izdevums "Klubs". "Mani uzrunāja galvenais redaktors Juris Šleiers, un būtu bijis neprāts atteikt šādam piedāvājumam. Juris mani ieveda "lifestyle" pasaulē, skaidrojot, ka jādomā uzreiz, kā materiāls izskatīsies vizuāli, ka ir ļoti svarīgi visi it kā mazie sīkumi, kas rada kopējo iespaidu," atminas Gundega. Viņa stāsta, ka vēlāk izdevniecības "Santa" izdevēji viņai uzticēja veidot žurnālu "Shape", kuru ar lielu lepnumu viņa vadījusi četrus gadus. Pēc tam sekojuši jauni izaicinājumi, veidojot bukazīnus. "Visbeidzot mani uzrunāja žurnāla "Cosmopolitan" izdevēji – viņi meklēja jaunu galveno reaktoru, bet paši šo amatu nevarēja apstiprināt, tikai izvirzīt kandidātus konkursam, jo gala lēmumu pieņēma zīmola pārstāvji Ņujorkā. Pēc sīvā konkursa uzzināju, ka esmu izvēlēta, un tad jau durvis atkal pavērās uz jaunu skolu, jo "Cosmo" dzīvesstila žurnālu nišā ir visu laiku veiksmīgākais piemērs. Man bija iespēja tikties ar zīmola pārstāvjiem un trijās dienās apgūt visu informāciju, lai zinātu, kā tieši šo mediju zīmolu vadīt. Tās ir zināšanas, kas man paliek, un esmu ļoti pateicīga, ka man bija šāda iespēja – sajust, kāda skola valda starptautiskajā līmenī. No cilvēciskā viedokļa mani vienkārši iedvesmo dzīvesstila mediji, jo tie lielā mērā ir orientēti uz to, lai dāvinātu sajūtas – pārsteigumu, iedvesmu... Tas ir kā šovs."
Intervijas
Gundega Bičevska: Šī laikmeta izaicinājums – saprast, kādas ir sievietes un vīrieša lomas (2)
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit