"Veiksmes stāsti vienmēr ir mērāmi attiecībā pret kaut ko. Šis nebūs tas gadījums, kas atbilstu klasiskajam, sabiedrības pieņemtajam veiksmes stāstam ar "viss aizgāja rūkdams". Šis ir veiksmes stāsts attiecībā pašai pret sevi. Sevis atklāšana un pieņemšana." Kā teic pati, neskatoties uz "sauso ekonomista būtību", par ko reiz mācījusies, viņa ir atklājusi, ka radīt viņai ir svarīgi un vitāli nepieciešami.
Dana allaž esot ķibinājusies, adījusi, izšuvusi un aizrāvusies ar procesiem, kas viņai nav bijuši līdz vīlītei izprotami, – akvārijiem, bitēm un citām lietām, kas, līdzko apgūtas, mudina meklēt ko jaunu. Vienlaikus, kā teic pati, viņa ir ļoti ambicioza. "Ja sabiedrībā valda uzskats, ka pašam savs uzņēmums ir "vau", tad man to noteikti vajag, jo es pakļāvos šiem stereotipiem un manām ambīcijām tā bija ideāla barības viela."