Agnese Narņicka 11 gadus studējusi lietas, kas saistītas ar modes pasauli, līdz sapratusi – vairs nav, kur atkāpties. Jārada kaut kas savs. To viņa arī izdarīja, radot zīmolu "One Wolf", kas izceļas ar "unisex" apģērbiem, piemērotiem kā sievietēm, tā vīriešiem. Par savu ceļu modes pasaulē stāsta pati Agnese.
Jau no agras bērnības Agnesi saistīja māksla, dizains un dažādie tā izpausmes veidi, bet tieši pamatskolas noslēgumā viņai izveidojās interese pret apģērbu dizainu, kas organiski pārtapa vairākos zīmīgos lēmumos un karjeras izveidē. Vispirms Agnese iestājās Rīgas Lietišķās mākslas koledžā (šobrīd Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola), bet pēc tam gan bakalaura, gan maģistra grādu ieguva Latvijas Mākslas akadēmijā (LMA), kopā iezīmējot 11 gadu periodu modes izzināšanā.
"Par zīmolu domāju, jau mācoties LMA. Kad, maģistrantūrā studējot, aizbraucu uz Milānu "Erasmus" studentu apmaiņas programmā, sapratu, ka man nav citu variantu. Ja es gribu šajā jomā izpausties un strādāt, man ir jātaisa savs zīmols. Un, ja es gribu palikt Latvijā un strādāt modes jomā, man nekas cits neatliek, kā radīt kaut ko savu," teic Agnese. Viņa gan stāsta – iespēju Milānā ir daudz, arī estētiski tuvu zīmolu, kurā strādāt un izpausties, viņa tur būtu atradusi, tomēr Latvijā viņa šādu iespēju nesaredzēja, tāpēc ķērās pie savu plānu kaldināšanas un darbiem.