Pasquale Verta/Anna Blok

Ar iedvesmu no Latvijas mamma Elvīra Šipicina un viņas meita Jūlija Šipicina-Buhgolca pirms aptuveni gada izveidoja zīmolu "Esh by esh", lai radītu augstas kvalitātes adījumus. Sarunā ar "Viņa" Jūlija atklāj, kā uzņēmums veidojies, pievērsies labdarības projektiem un slavenajā Milānas modes nedēļā tā radītajā tērpā uz mēles kāpusi pirmā nedzirdīgā un neredzīgā modele.

Mēs sazināmies telefoniski, jo šobrīd Jūlija atrodas Spānijā. Tur viņa rūpējas ne tikai par "Esh by esh", bet ir arī augstskolas pasniedzēja. Savukārt Latvijā sieviete guvusi trīs maģistra grādus, ceturto Krievijā, bet šobrīd Spānijā strādā pie doktora grāda. Jūlijas antropoloģijas studiju kursa biedri atceras sievieti kā vienmēr aktīvu un palīdzēt gribošu. Viņa turpinājusi studēt pat brīdī, kad piedzimis mazulis, tāpat paralēli iesaistījusies dažādās labdarības aktivitātēs, ko veic vēl šodien.

Jūlija stāsta, ka zīmols radies ģimenē. Viņas mamma Elvīra jau bērnībā rokdarbus apguvusi no savas mammas, kura dzīvojusi Rīgā. "Mana mamma kā maza meitene visu laiku mācījās, bet viņas vecmāmiņa iemācīja adīt. Tā visu mūžu mamma strādāja un palīdzēja citiem zīmoliem veidot kolekcijas, bet pēdējā gada laikā mēs nolēmām, ka ir jādara kas vairāk," viņa atklāj. Pati Jūlija sevi dēvē par "anti fashion" (pret modi) cilvēku, jo ir universitātes pasniedzēja – pasniedz stratēģisko menedžmentu un mārketingu. Iepriekš viņa apguvusi arī sociālo kultūru, antropoloģiju, tāpēc uz visu skatās kā kopumu – bizness, mode, sabiedrība, nedzirdīgo un neredzīgo komūna.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!