Latvijas dizaineri joprojām spēj pārsteigt – ne tikai arhitektūras vai dizaina jomā, bet arī modē. 2018. gada pavasarī Rīgas modes nedēļā ("Riga Fashion Week") debitēja jauns zīmols – "Public Makes Image", kas savu darbību sāka vien 2016. gada beigās. Milāna un Amsterdama, kā arī Parīze, nav tikai tāls sapnis, bet gan zīmola sasniegumi pēdējā gada laikā. Savukārt arī pēc trim sezonām tērpus joprojām raksturo īstens ielu stils, košas krāsas, urbāni apģērbi un nedaudz luksusa. Sarunā ar "Viņa" galvenā dizainere, ideju ģeneratore un uzņēmuma vadītāja Liene Grīnberga norāda: "Galvenais ir neapstāties!"
Liene stāsta, ka sākumā atvērts veikals "Public", bet "Public Makes Image" bijusi veikala devīze, ko raksturo atvērtība, bezbailība un sociālā atbildība. Pēc veikala atvēršanas Liene lēnām sākusi veidot savu zīmolu. Amsterdamas modes nedēļā iepazīstoties ar vietējo dizaineri, viņa nolēmusi kopīgiem spēkiem izveidot pirmo "limited" (ierobežotu – red.) kolekciju. Tās bijušas ādas jakas, bikses, kā arī apavi un somas. Likumsakarīgi arī jaunais zīmols ticis pie nosaukuma "Public Makes Image", lai turpinātu iesākto, bet vienlaikus atdalītu no zināmā veikala nosaukuma.
"Es vienmēr esmu bijusi saistīta ar mākslu – no piektās klases sāku šūt un pāršūt apģērbu, nodarboties ar radošām lietām, bet vēlāk pievērsos biznesam. Pa šo gadu mēs esam izdarījuši ļoti daudz ko," atklāj Liene. Viņa norāda, ka tas ir bijis visas komandas sasniegums un darbs. Sākumā bijis grūti atrast īstos komandas cilvēkus, taču šobrīd tas ir izdevies. Liene norāda, ka te, iespējams, bijušas vairākas sakritības: "Tā mēs kopā darām lielu darbu – visi kopā strādājam pie mūzikas, ikdienas darba, veikala vadības, arī pie braukšanas uz pasākumiem. Tāpēc arī tas novedis pie tagadējā rezultāta."