Saskaņā ar "Digital News Report" veikto pētījumu par podkāstu klausīšanos 2018. gadā trešdaļa no aptaujātajiem cilvēkiem vismaz reizi pēdējā mēneša laikā klausījušies kādu podkāstu. Šajā pašā pētījumā pieminēts, ka podkāstu patēriņš ļoti strauji aug Āzijas valstīs (58% mēneša klausītāju Dienvidkorejā un 55% Taivānā), bet Eiropas valstīs ikmēneša klausītāju skaits ir ievērojami mazāks – Zviedrijā podkāstus klausījušies vien 36 procenti iedzīvotāju, bet Somijā un Vācijā attiecīgi 24 un 24 procenti iedzīvotāju viena mēneša griezumā. "Edison Research" pētījumā par digitālo mediju patēriņu ASV statistika uzrāda pat straujāku pieaugumu – prognozēts, ka ik nedēļu 2019. gadā podkāstus klausīsies 62 miljoni ASV iedzīvotāju. Turklāt podkāstu skaits izaudzis līdz aptuveni 660 tūkstošiem. Par Latviju gan šādas statistikas nav, tomēr fakts, ka parādās aizvien jauni podkāsti arī latviešu valodā, liecina tikai par to, ka auditorija, kas podkāstus patērē, ir.
Juris Baltačs pats ir digitālā mārketinga speciālists, kurš paralēli ir viens no "SkeptiCafe" organizētāju kodola. Pie viņa podkāstā "Svarīgās detaļas" vairāk nekā divarpus gadu laikā paspējuši viesoties zinātnieki, uzņēmumu vadītāji, žurnālisti, citu podkāstu autori, komiķi, nozaru speciālisti, kā arī vienkārši interesanti cilvēki. Šķirstot mājaslapā "Svarīgo detaļu" epizodes, pretī veras tādi vārdi kā Inga Spriņģe, Daniels Pavļuts, Vjačeslavs Kaščejevs, Ilgonis Vilks un daudzi citi.