4. - 6. klasēs lektori ar bērniem diskutēja par to, kādas ir mūsu iespējas un izaicinājumi šai pasaulē; kas ir ģimene - dāvana vai pienākums, un kā mēs varam veidot šo pasauli labāku. 7. - 9. klasē pirmās divas nodarbības bija veltītas cilvēka identitātes, cieņas un brīvības jautājumiem, kā arī draudzības, iemīlēšanās, mīlestības un spējas uzņemties atbildību par savu rīcību tēmai. Vidusskolas klasēs RARZI studenti diskutēja par to, vai viegli būt cilvēkam un ko nozīmē tas, ka ģimene ir sabiedrības un valsts pamats.
Nodarbību vadītāji atzina, ka bērni ar lielu atvērtību klausās stāstīto un iesaistās diskusijās. Mazākajās klasēs bērni ļoti novērtē ģimenes lomu, atzīst, ka tā viņiem ir pirmajā vietā, ka tur jūtas droši un aizsargāti. Vienlaikus projekta dalībnieki novēroja, ka daudzos bērnos šī tēma nes arī sāpes, jo ģimenēs ir dažādas grūtības, vecāki šķiras, viņu vidū nav vienprātības. Tie bērni, kuriem ir kaut kādas problēmas ģimenēs, ir aizvērtāki un nelabprātāk dalās savās domās.