Andris stundās ir neuzmanīgs, nedzird uzdevumu un pat nemēģina to izpildīt, turklāt – traucē arī citiem. Kad skolotāja ar neredzamo marķieri katra uzdevuma beigās pierakstīja pareizo atbildi un pēc uzdevuma veikšanas Andris to varēja nekavējoties pārbaudīt, zēns uzdevumu izpildīja pirmais un lūdza papilduzdevumu. Tomēr viņš joprojām nemitīgi dīdās, bieži izsauc atbildi no vietas vai nav dzirdējis jautājumu.
Mājas darbu pildīšana Annai ir īstas mocības. Pat nelielu uzdevumu veikšana var ievilkties vairāku stundu garumā. Vecāki vairākas reizes atgādina, lai pievēršas uzdevumam, bet Annas uzmanību arvien piesaista citas lietas – cita grāmata, doma, vajadzība. Palīdzēja smilšu pulkstenis. Annai jāpilda uzdevums tik ilgi, līdz iztek smilšu pulkstenis. Ja viņai tas izdodas, ir nopelnīta uzlīmīte. No nopelnīto uzlīmīšu skaita atkarīgs, cik ilgi Anna varēs vakarā skatīties multenes. Lai arī reizēm Anna dusmojas, jo nevar skatīties multenes, visbiežāk viņai šī spēle patīk un mājasdarbi risinās raitāk.