Pirmais noteikums attiecas uz palīdzēšanu mājas darbiņos. Bērniem tas ir jādara. "Ja bērni nevar nomazgāt traukus, tātad, kāds dara kaut ko ne tā," atzīmē bijusī pirmkursnieku dekāne Stenfordas Universitātē un grāmatas "Kā izaudzināt pieaugušu cilvēku" autore Džūlija Liskota-Heimsa. "Tādā veidā viņi tiek atbrīvoti ne tikai no darba, bet arī no apziņas, ka darbs ir jāpadara, un katram no mums ir jāsniedz savs ieguldījums kopīgo mērķu labā," tā uzskata grāmatas autore. Viņa ir pārliecināta, ka bērni, kuri palīdz vecākiem mājas darbos, pieaugušo dzīvē daudz veiksmīgāk varēs uzsākt sadarbību ar kolēģiem, viņi būs gatavi uzņemties atbildību par sarežģītu uzdevumu izpildi.
Otrais noteikums – bērnam ir jāmāca sociālās prasmes. Saskaņā ar pētījumu, ko veica Pensilvānijas un Djūka universitātes (ASV), sociāli attīstīti bērni, kuri bez pamudinājumiem no malas prot sadarboties ar "kolēģiem", saprast viņu jūtas un patstāvīgi risināt problēmas, nākotnē iegūs daudz vairāk iespēju labai izglītībai un lieliskam darbam, tuvojoties 25 gadu vecumam.