Var daudz runāt par audzināšanas metožu un agrīnās attīstības labajām un ne tik labajām īpašībām, tomēr jāatceras, ka galvenie bērna skolotāji ir vecāki. Pirmajos dzīves gados tā, protams, ir mamma, kura pastāvīgi atrodas līdzās mazulim. Daudzi vecāki mūsdienās akceptē Marijas Montesori pedagoģijas metodes jau kopš pašas bērna dzimšanas.
Mammas alkst uzzināt, kā kļūt par labu mammu, kā nepieļaut kļūdas audzināšanā, kā bērnam palīdzēt augt harmonijā un sasniegt pašrealizēšanās spējas. Droši vien, tādēļ pēdējos gados tiek novērota tik milzu interese par agrīnās attīstības metodiku, bērnu attīstošajiem centriem jeb bēbīšu skoliņām, spēlēm un nodarbēm ar bērnu teju jau no viņa pirmās dzīves dienas.
"Man nav nekas pret bērna agrīnu attīstību, tieši pretēji – tas ir brīnišķīgi, ja mamma interesējas par bērna attīstības un psiholoģijas tēmām. Mums ir parādījusies iespēja un laiks mācīties būt par vecākiem. Tomēr pēdējā laikā bērna agrīnās attīstības tēma radījusi arī daudz pārdomu, un daudzi vecāki šajā informācijas jūrā var apmulst. No vienas puses, protams, tam visam ir komercijas zemteksts, bet no otras – pārmērīgas vecāku ambīcijas. Bet ja uz situāciju paraugās no citas puses, mēs redzam, ka galvenā agrīnās attīstības metodiku ideja ir interese par bērna personību, ticība ikviena bērna spējām, cieņpilna attieksme pret mazo cilvēciņu," "Ihappymama" skaidro pedagoģe un mamma Jūlija Korža.