<a rel="cc:attributionURL" href="https://unsplash.com/@camilacordeiro">Camila Cordeiro</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/">cc</a>
Gadumija un svētā Valentīna diena – tas ir laiks, kad ievērojami palielinās apgrozījums intīmpreču veikalos, tā sarunā ar "Delfi" atzīst uzrunāto uzņēmumu pārstāvji. Interesants fakts – neraugoties uz to, ka šodien it visu var nopirkt internetā, daudzi dodas uz īstu veikalu, lai izvēlētos un iepirktos klātienē. Turklāt, ja šādu veikalu pirmsākumos tur iegriezās pamatā tikai vīrieši, tad šobrīd statistika krietni mainījusies.

Pirmie intīmpreču veikali Latvijā parādījās pirms vairāk nekā 20 gadiem, deviņdesmito gadu sākumā. Salonu "Labi" tīkla veikalos pirms 25 gadiem teju visi apmeklētāji (95 procenti) bija vīrieši, sievietes baidījušās tur iet – burtiskā nozīmē. Tagad proporcija mainījusies, vairāk nekā puse (55 procenti) klientu ir sievietes, portālam "Delfi" stāsta uzņēmuma pārstāvji.

Senāk "seksšopos" biežāk iegriezās pa vienam, bet tagad aizvien biežāk veikalos var redzēt pārus, kas ieradušies kopā. "Pāri savstarpēji konsultējas, bet parasti vīrieši lūdz kaut ko izmēģināt, bet sievietes diktē savas vēlmes, viņas ir uzstājīgākas," savos novērojumos dalās salonu "Labi" darbinieki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!