Atceries, kad sarunā tiek minēti skaidri fakti, kas balstīti loģiskos skaidrojumos, tiek izteikta nepatika situācijai kopumā, nevis konkrētajam cilvēkam. Piemēram, frāzes, kuras sākas ar vārdiem "man nepatīk" vai "šī ir ļoti slikta izvēle", vēsta, ka emocijas ņēmušas virsroku, šādā veidā meklējot nevis risinājumu, bet aizvainojot sarunā iesaistīto.
Strīda karstumā cilvēks pasaka daudz, arī to, ko pat reizēm negribētu, tāpēc ir jāmācās kontrolēt savas emocijas. Noteikti ir jābūt atklātam, jo cilvēki ļoti novērtē šo īpašību, bet ir atšķirība starp konstruktīvu sarunu vai emocionālu viedokļu apmaiņu, kurā netiek vērsta nekāda uzmanība problēmas būtībai un nepatikas īstajiem iemesliem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit