Kad pirmoreiz pētīju šo tēmu maģistra darba ietvaros 2018. gadā, Latvijā milza pārmaiņas izglītības sistēmā, sabiedrībā arvien biežāk runāja par uzvedības problēmām, starpvalstu pētījumi atspoguļoja vienu no augstākajiem ņirgāšanās rādītājiem skolās, par skolām un uzvedības problēmām runāja skolēni, skolotāji, vecāki un sabiedrība kopumā. Skolas vide un jautājumi, kā risināt ar uzvedību saistītās grūtības izglītībā, raisīja diskusijas, sarunas un dažādu pieeju meklējumus. Es meklēju un turpinu meklēt zinātnē balstītus faktus, kā mazināt uzvedības problēmas skolā un skolas klimata lomu tajā," stāsta Anete Olava.
Ja 16 līdz 18 gadus veci jaunieši skolas klimatu uztver kā pozitīvu, tie norāda arī mazāk uzvedības problēmu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit