Šīs panikas saknes ir saprotamas, patērētājsabiedrībā vērtīgs neesi tu, bet tavi sasniegumi. Jo vairāk sasniegumu un veiksmes, jo vairāk naudas, un tas nozīmē – lielāka tava pirktspēja. Taču sasniegumi skar ne tikai finansiālo sfēru. Jābūt veiksmīgam daudzpusīgi – veiksmīgai sievietei ir bagāts vīrs, veiksmīgai mātei ir ļoti attīstīti bērni, veiksmīgi skolotāji saņem prēmiju par gada labākā skolotāja titulu, veiksmīgiem psihologiem ir gara klientu rinda, savs centrs, piecas izdotas grāmatas.
Turklāt tie, kas dzimuši septiņdesmitajos un astoņdesmitajos gados, tik daudz ko nav saņēmuši no saviem vecākiem, ka vienkārši baidās izrādīties tādi paši kā viņi. Šī paaudze atceras, cik bija grūti un vientuļi, jo ideja "maniem bērniem jābūt labākai bērnībai" veidojusi uz bērniem orientētu audzināšanas modeli. Un bailēm "ja nu man neizdosies".