Komunikācijas prasmju nozīmi pārvērtēt nevar – tās nepieciešamas gan kontaktā ar vienaudžiem, gan arī jaunu prasmju apgūšanai. Bet kā rīkoties, ja bērnam ir komunikācijas traucējumi? Kā viņam palīdzēt un atbalstīt? Vairāk par to Valsts izglītības satura centra (VISC) sagatavotajā materiālā.
Ieteikumos tiešsaistes seminārā dalījās Liepājas Līvupes pamatskolu – attīstības centra direktore Sarmīte Sidorova, audiologopēde, speciālais pedagogs Irita Kovaļska un metodiķe, psiholoģe Evija Ivanova.
Lai varētu runāt par komunikācijas traucējumiem, Kovaļska atgādina – jāizprot, kas ir komunikācija, un tā ir mijiedarbība ar apkārtējo vidi, cilvēkiem, un komunikācijas spējas parasti bērnam attīstās daudz ātrāk nekā valodas un runas spējas. Komunikācijas prasmēm ir liela nozīme bērna attīstībā, lai viņš varētu kontaktēties gan ar vienaudžiem, gan citiem cilvēkiem, un varētu apgūt jaunas prasmes.