"Es nožēloju tikai to, ka neesmu izgudrojis visskaistāko apģērba gabalu – prezervatīvu," tā pēc partnera Frensisa Menūža nāves 1990. gadā no HIV paziņojis modes dizainers Žans Pols Gotjē. Viņš nav vienīgais, kuru interesē un kurš cenšas šo intīmo "apģērbu" padarīt modīgu.
To, ka prezervatīvi ir ne vien būtisks nosacījums drošam seksam, bet var būt arī stilīgs aksesuārs, mēģina parādīt dizaineru sadarbības un zīmoli, kas neseksīgo "apģērbu" cenšas padarīt efektīgāku, atbildīgāku, iekļaujošāku, estētiskāku. Piemēram, "Saint Laurent" modes nams tirgo zīmola prezervatīvus savā Parīzes konceptveikalā "Rive Droite" (arī interneta veikalā). Šī unikālā lieta ir reklāmas kampaņas "The Love Affair" daļa, kas iegādājama par aptuveni sešiem eiro, sešos gaumīgos noformējumos: zelta, spīdīgi melnā, melnbaltās rūtiņās un trijstūros, leopardādas un zebras rakstos, un visi, pašsaprotami, rotāti ar smalko modes nama logotipu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv