Jaunākā tendence, kas sociālajā medijā "TikTok" piedzīvo netīkami lielu popularitāti, ir paaudžu cīņa ar nosaukumu "Millenial core". Tēmturi izmanto Z paaudzes cilvēki, lai demonstrētu stereotipiskas iezīmes un izsmietu, ka mileniāļi netiek līdzi laika ritumam.
Z paaudze, kas neapšaubāmi ir "TikTok" vadošie lietotāji, rediģē, pārpublicē mileniāļu uzņemtos videoklipus un izsmejoši skaidro mileniāļu stereotipiskās iezīmes un "atpalicību" ar tēmturi, ko varētu tulkot kā mileniāļu kods vai esence. Kamēr kāds no video ir nevainīgs joks, daudzi ir aizskaroši.
Šajās augšupielādēs redzami tūkstošgades cilvēki, kuri kaut kādā mērā atspoguļo ar mileniāļu paaudzi asociētās klišejas. Piemēram, slenga lietojums, pārmērīgi pārspīlēta sejas mīmika un balss tonis, piegulošas džinsa bikses, matu celiņš sānā, biroja garderobes lietošana ikdienā, bikses un svārki ar augstu vidukli, joki kā ņirgāšanās par sevi un pat "TikTok" videoklipu sākšana ar laika nobīdi (gaidot tālruņa kameras ieslēgšanos). Tapuši līdzīgi kā pārejas no klipa uz klipu un fonā skanot "Aphex Twin" melanholiskajam "QKThr".