izdegšana, karjera, darbs, sieviete, dusmas, emocijas
Foto: Shutterstock

Darbā mēs dienu no dienas esam aizņemti sapulcēs, atskaitēs, pārskatot e–pastus un darot citas lietas. Nav pat laika padomāt, kur nu vēl pievērsties plānošanai vai izlemt, kas pa īstam ir svarīgi. Un nav pat runa par to, ka diennaktī ir par maz stundu. Vienkārši mēs nepareizi sadalām savu laiku. Bet to var labot.

Īsumā tā, – pārdomā savu lomu, nosaki robežas un iemācies pateikt "nē". Piecus veidus, kā atrast laiku svarīgajiem uzdevumiem, kad esi "iekritis" sīkumos, speciālisti iesaka vietnē "Fast Company".

Saproti, kas tev liek visu savu laiku veltīt kaut kādām darīšanām

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!