preces
Foto: Agnija Reiniece

Kādreiz populāri bija tā sauktie krāmu tirdziņi, kur par lētāku naudu cilvēki pārdeva nevajadzīgas mantas un drēbes vai pat senlietas. Un, lai arī tie joprojām savu rūmi atrod, piemēram, svētdienās Āgenskalna tirgū, šķietami lielāku popularitāti guvusi tirgošanās internetā. Kā to darīt tā, lai kāds tavu "pērli" arī nopērk?

Atrodi platformu, kur preces pārdot

Konkurence ir liela. Piemēram, tiešsaistes tirdzniecības sludinājumu portālā "Andele Mandele" katru dienu tirgotāji ievieto ap 5000 jaunu "pērļu". Arī sludinājumu portālā "SS.com" cilvēki nadzīgi tirgo lieko. Te no apģērbu klāsta vispopulārākā prece ir apavi – divi tūkstoši gan vīriešu, gan sieviešu, gan bērnu tupeles sīvā cīņā grib iegūt pircēja labvēlību.

Pieteikums daudziem ļoti līdzīgs "pārdodu pilnīgi jaunas! Smukas! Oriģinālas un stilīgas! Kvalitatīvas!" – skaļi vārdi, kas bieži izmantoti vien uzmanības piesaistei, jo klāsts mēdz būt vienveidīgs. Bet ar laiku šādi izsaucieni kļūst garlaicīgi un savu uzdevumu – piesaistīt uzmanību – vairs nepilda. Arī cenas nav nemaz tik zemas. Šo to var atrast pat par 150 eiro, bet pārsvarā robežās no 30 līdz 50 eiro. Arī "Facebook" var atrast dažādas grupas, kur tirgot visu, ko vien nav žēl, – atliek vien pievienoties kārotajai grupai un gaidīt apstiprinājumu. Savus spēkus var izmēģināt arī starptautiskajos lietoto preču milžos – "Depop" vai "Thredup", bet konkurence vēl krietni lielāka un arī stratēģija jādomā labāka.

Protams, var jau darboties visās platformās – arī tirdziņos, bet tas prasa daudz enerģijas, un arī pats process tamdēļ saraustīts. Ja gribi nevajadzīgo pārdot, labāk fokusēties uz vienu tirgotavu, kur savu sniegumu, visticamāk, ar laiku uzlabosi, jo izpratīsi auditoriju, – ko cilvēki pērk, bet ko ne, kas strādā, bet kas – kaķim zem astes.

Pēc iespējas labākas fotogrāfijas

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!