FB-UA00855
Foto: F64
Personāla atlasē uzņēmumi arvien aktīvāk izmanto sociālos tīklus, vēsta laikraksts Dienas Bizness. Sociālajos tīklos tiek gūta personāla atlases procesā nozīmīga informācija, atzīst personāla atlases un konsultāciju kompānijas I.D.E.A. sadarbībā ar karjeras portālu JobNetwork aptaujātie darba devēji, tostarp personāla atlases kompānijas.

Lielākā daļa aptaujāto darba devēju reizēm vai vienmēr ielūkojas pieejamajos sociālajos tīklos, lai publicētu informāciju par vakancēm, identificētu vakantajam amatam atbilstošākos kandidātus, novērtētu kandidātu aktivitāti, komunikācijas stilu un saturu internetā, kā arī lai iepazītos ar kandidātu izskatu un izmantoto leksiku. Populārākais no sociālajiem tīkliem personāla atlases speciālistu vidū ir LinkedIn.com, kam seko Draugiem.lv un Twitter.com.

Ne mazāka nozīme personāla atlases procesā ir arī interneta meklēšanas rīkos, piemēram, Google pieejamajai informācijai, kur ieskatās lielākā daļa darba devēju un personāla atlases speciālistu. Turklāt joprojām tiek apzinātas arī atsauksmes no līdzšinējiem darba devējiem, kas tiek darīts gan saskaņoti ar kandidātu, gan slepus, atklāj aptaujas rezultāti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!