Ideja pieradināt ģimenes mīluli - kaķenīti Samantu - savas darīšanas kārtot cilvēkiem paredzētajās labierīcībās R. Reskeitai radusies tādēļ, ka viņa kopā ar vīru īrējusi ļoti šauru dzīvoklīti Manhetenā. "Tur pat nebija īsti vietas, kur nolikt ziemas drēbes, par kaķa kastīti nemaz nerunājot," stāsta R. Reskeita. Tā nu kastītei paredzētās granulas R. Reskeita pārbērusi vecā, apaļā cepešpannā, kas ievietota tualetes podā. Kaķenīte apbrīnojami ātri sapratusi, ko no viņas vēlas. "Kad viņa pirmo reizi nokārtojās tualetē, es sapratu, ka noteikti ir miljoniem mājdzīvnieku īpašnieku, kuri saviem mīluļiem vēlētos iemācīt rīkoties tāpat," atzinusi R. Reskeita.
Tā kā jau kopš bērnības viņa interesējusies par dizaina lietām, topošajai uzņēmējai nav bijis grūti izstrādāt pārdošanai gatavu komplektiņu, kas izgatavots no plastmasas un sastāv no vairākām paplātēm, uz kurām bērt granulas. Katrai no tām izveidots arvien lielāks caurums, un tas nozīmē, ka pakāpeniski, mainot paplātes, kaķis tiek pieradināts, ka, sēžot uz tualetes poda malas, zem viņa vairs nekādu granulu nav. Tiesa, tas nozīmē, ka kaķim nav arī kur pakašņāties, kā viņi to paraduši darīt, bet, pēc R. Reskeitas stāstītā, dzīvnieki diezgan ātri apgūstot jaunos spēles noteikumus.
Pēc tam, kad ierīce bijusi izstrādāta, izgudrotājai nācies pieņemt vienu no svarīgākajiem lēmumiem savā dzīvē - vai nu pārdot šo izgudrojumu kādam ražotājam, vai arī mēģināt ar CitKitty izgatavošanu un pārdošanu nodarboties pašai. "Es gan iepriekš biju studējusi biznesa vadību un ar interesi lasījusi grāmatas par zīmolu veidošanu, tomēr nebija tik vienkārši pēkšņi kļūt par uzņēmēju. Es nekad iepriekš nebiju nodarbojusies ar kādu produktu virzīšanu tirgū, un sapratu, ka man vēl daudz jāmācās," stāsta R. Reskeita, piebilstot, ka viņai ļoti paveicies, jo izrādījies, ka ideja ir ne tikai revolucionāra, bet arī ļoti pieprasīta.
Uzņēmumā viņa ieguldījusi tikai 20 000 dolāru. Lielākā daļa iztērēta, lai izstrādātu pievilcīgu un funkcionālu mājaslapu, kā arī sakārtotu ražošanas procesu. "Man jau uzreiz bija skaidrs, ka nevēlos ražošanu uzticēt kādai Ķīnas kompānijai, - pastāvēja liels risks, ka, atverot piegādes konteineru, nāksies konstatēt, ka kaut kas ir sajaukts un detaļas neatbilst viena otrai," viņa saka, stāstot, ka atradusi ražotāju, kura rūpnīca atrodas tikai 30 minūšu brauciena attālumā no viņas mājas. "Es varu kontrolēt visu ražošanas procesu," uzsver uzņēmēja.
Jau 30 dienu laikā pēc biznesa uzsākšanas viņai izdevies atpelnīt sākotnējos ieguldījumus, un R. Reskeita varējusi atļauties noīrēt plašāku noliktavu un nolīgt pirmo darbinieku. Pēc tam, kad viņa uzstājusies televīzijas šovā Shark Tank, sekojis milzīgs pieprasījuma vilnis - par R. Reskeitas uzņēmumu ieinteresējušies nopietni investori, bet pārdošanas apjomi mēneša laikā "uzlēkuši" līdz 350 000 dolāru atzīmei, un viņai nācies pieņemt darbā sešus darbiniekus, lai tiktu galā ar pasūtījumiem.
CNN Money vēsta, ka pašlaik 24,98 dolārus vērtās ierīces iespējams iegādāties ne tikai ar uzņēmējas mājaslapas starpniecību, bet arī vairāk nekā 200 ASV zooveikalos un pie lieltirgotāja Walmart.com. Bet uzņēmīgā R. Reskeita tikmēr jau izstrādājusi automātisku ierīci ar kustību sensoriem, kas garantē ūdens nolaišanu pēc tam, kad kaķis apmeklējis tualeti, - tā maksā 189 dolāru. Viņa ķērusies arī pie jaunas kaķu barības izstrādes. Statistika liecina, ka tieši kaķi Rietumu pasaulē ir visbiežāk turētie mājdzīvnieki, un tas nozīmē, ka tirgus ir plašs, konstatē CNN Money, prognozējot, ka R. Reskeitas veiksmes stāsts vēl ne tuvu nav galā.
Kompānijas mājaslapa:http://www.citikitty.com/