Kāzu vai attiecību uzsākšanas gadadiena, dzimšanas diena, Valentīna diena, Ziemassvētki - iemeslu šādas dāvanas pasniegšanai ir gana, turklāt viens no LoveBook dibinātājiem Robs Patersons uzsver, ka mīlestību pret tuvākajiem iespējams paust arī bez īpaša iemesla. Savulaik viņš kancelejas preču nopirktā kladītē rakstījis savas pārdomas par to, kāpēc un cik ļoti mīl savu sievu, bet vēlāk bijis izbrīnīts par to, cik aizkustināta viņa bijusi, saņemot šo kladīti dāvanā.
Pārrunājot šo gadījumu ar trim saviem draugiem, viņš atskārtis, ka ne visi ļaudis ir tik uzņēmīgi, lai paši gatavotu šādas dāvanas saviem tuviniekiem, tādēļ nolēmuši viņiem palīdzēt - tā arī dibināts LoveBook. Unikālais izdevums tiek sagatavots, izmantojot klienta iesūtīto vizuālo materiālu un tekstu. Atkarībā no veltījuma biezuma un iesējuma tā cena ir no 29,95 līdz 44,95 dolāriem, raksta CNNMoney.
2006. gadā, uzsākot darbu, LoveBook nespējis atrast investorus, jo vairāk tādēļ, ka visi kompānijas dibinātāji dzīvojuši netālu no recesijas vissmagāk skartās bijušās ASV autorūpniecības galvaspilsētas Detroitas. Sākuma kapitālu - aptuveni 13 000 dolāru - R. Patersons un viņa kolēģi atlicinājuši no saviem ietaupījumiem. Tagad, atskatoties uz paveikto, viņi atzīst, ka pieļāvuši virkni kļūdu, taču tā bijusi arī laba mācība.
Pirmais aspekts esot pienākumu sadale - sākotnēji šis jautājums risināts visai haotiski, un faktiski veidojusies situācija, kad visi četri kompānijas darbinieki risinājuši visplašāko jautājumu loku. CNNMoney norāda, ka nevienam no kompānijas dibinātājiem nav bijis lielas izpratnes par naudas plūsmas likumsakarībām un finanšu jautājumiem. Sākotnēji neviens nav sekojis līdzi tam, kāda atdeve ir reklāmas līgumiem, kuru slēgšana uzsākta pēc pirmo panākumu gūšanas un brīvu līdzekļu parādīšanās. R. Patersons atceras, ka reiz kompānija tiešsaistes reklāmā ieguldījusi 10 000 dolāru un tikai pēc krietni ilga laika noskaidrojies, ka tā bijusi vējā izmesta nauda. "Tolaik mums pat prātā nenāca, ka reklāmas atdevei jāseko līdzi," saka R. Patersons, piebilstot, ka pirmajos darbības gados LoveBook vairāk bijis kā hobijs un kompānijas īpašnieki pat nav pametuši savas pamata darbavietas.
Tagad viss ir mainījies - LoveBook ir nolīdzis grāmatvedi un divus mākslinieciskos direktorus, kompānijā ir skaidri noteikta pienākumu sadale, tās dibinātājiem ir skaidrs, kur un kāpēc tiek ieguldīta nauda un ar kādu peļņu var rēķināties. R. Patersons stāsta, ka pārdošanas apjomi strauji palielinājušies pirms šāgada Valentīna dienas, bet vēl lielāku impulsu devusi dalība populārajā televīzijas raidījumā Today Show. Savukārt viens no kompānijas līdzdibinātājiem Kriss Sondžū piebilst, ka šis bizness glābis arī viņa ģimenes dzīvi. Viņš stāsta, ka vairākkārt strīdi ar sievu beigušies ar to, ka viņš uzmeklējis savai kundzei veltīto LoveBook eksemplāru, abi kopā to pārlūkojuši un sapratuši strīda bezjēdzību. K. Sondžū ir pārliecināts, ka šādā veidā palīdzējis ar citiem pāriem. "Kad es vakaros dodos gulēt, esmu laimīgs, jo arī citiem cilvēkiem ir laimīgas attiecības," saka uzņēmējs.
Kompānijas mājaslapa: http://www.lovebookonline.com/