New-Image3
Foto: Publicitātes foto

Dažādu skaistu aksesuāru cienītājiem Agatas Zariņas vārds noteikti nebūs svešs. Viņas izveidoto zīmolu ar gardo nosaukumu – Marmelādes darbnīca – pazīst gan lielas, gan mazas dāmas un kungi. Pavisam nesen Agata paplašinājusi savu darbības lauciņu ar jaunu piedāvājumu – apavu aksesuāru zīmolu ShoeBerry. Izklausās ne mazāk gardi, vai ne?

Pēc profesijas Agata ir juriste, viņa arī ieguvusi MBA grādu biznesa vadībā. Gandrīz 10 gadu bijusi gan juriste, gan projektu vadītāja dažādos savstarpēji saistītos uzņēmumos - no būvniecības līdz pat skaistumkopšanai un izdevējdarbībai.

Kā līdztekus tik intensīvam ikdienas darbam radās doma par sievišķīgu biznesu?
2009. gadā, sākoties krīzei, arī to uzņēmumu, kuros strādāju, attīstība kļuva gausāka, un brīva laika kļuva arvien vairāk. Sāku aizrauties ar dažādu rokdarbu tehniku apgūšanu. Tādējādi laikā, kad sākās pērļošanas, auskaru un kaklarotu "bums", man radās ideja par matu aksesuāriem - dažādām lentēm un sprādzēm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!