IMG_9183
Foto: Publicitātes foto
Startēt biznesa nišā, kas burtiski piesātināta ar plašu produktu klāstu, ir liels izaicinājums. Taču šis fakts nebija šķērslis, lai Ilze Saltā izveidotu savu zīmolu "Zelta zaptes". Kā liecina nosaukums, Ilze piedāvā ievārījumus – pašrocīgi izdomātus un pašrocīgi vārītus.

Ilze ir triju bērnu mamma, ilgu laiku strādājusi par žurnālisti. Ideja par to, ka jāvāra zaptes, viņai radās pēkšņi, braucot tramvajā uz darbu. "Ceļā pavadīju aptuveni pusstundu, kuras laikā pārdomāju dažādas lietas. Reiz kādā rītā atskārtu, ka vecākiem un vīra brālim pieder plašas ogulāju platības un vasarās allaž bija jautājums - lasīt tās ogas vai nē, ja lasīt, kur to daudzumu likt. Man iešāvās prātā doma - mēs varētu gatavot un tirgot ievārījumus," stāsta Ilze.

Domāts, darīts! Ilze reģistrējās kā mājražotājs, nokārtoja visas formalitātes ar Pārtikas un veterināro dienestu (PVD), atbilstoši pielāgoja ražošanas telpas. Šie procesi gan aizņēma laiku, jo, kā atceras Ilze, "uzreiz viss ar PVD tik gludi negāja, reģistrāciju saņēmu tikai ar otro piegājienu, bija jāveic vairāki uzlabojumi telpām." Pēc tam viņa ātri ķērās pie pirmajiem ievārījumiem. Sākotnējā ideja bija piedāvāt zaptes dāvanu iesaiņojumā, taču jau drīz vien tapa skaidrs, ka pircēji labprātāk izvēlas ievārījumu burciņas bez papildu iesaiņojuma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!