Kad 2010. gadā Katja Bjūčempa un Heilija Bārna izveidoja interneta kosmētikas veikalu Birchbox, viņas nolēma darboties saskaņā ar devīzi pamēģini, iemīli un nopērc. Sarunā ar BBC K. Bjūčempa skaidro, ka skaistumkopšanas industrijā klientam ir ļoti svarīgi pirms pirkšanas personīgi izmēģināt produktu.
Tieši šādu iespēju dod Birchbox paraugu abonēšana - ik mēnesi, samaksājot 10 dolāru, pasūtītājs pa pastu saņem sūtījumu ar piecu jaunu produktu paraugiem. Izdarot pasūtījumu, tiek veikta anketēšana, kas palīdz noskaidrot klienta gaumi un nosūtīt viņam tādus paraugus, kas patiešām varētu ieinteresēt konkrēto cilvēku. "Protams, ka simtprocentīgi uzminēt nav iespējams, taču tas vismaz garantē, ka klientam ar taisniem matiem netiks piegādāts sprogainiem matiem paredzētais šampūns," skaidro K. Bjūčempa.