barbara_corcoran
Foto: Publicitātes foto
Barbaras Korkoranas dzīvesstāstu var izmantot kā sižetu klasiskai filmai par amerikāņu sapņa piepildījumu. Viesmīle, ieguldot 1000 dolāru, ko aizņēmās, ne tikai spējusi kļūt par pirmo sievieti, kurai Ņujorkā izdevies izveidot veiksmīgu nekustamā īpašuma tirdzniecības kompāniju, bet arī mācējusi Corcoran Group pārdot, esot pašā slavas zenītā, par 66 miljoniem dolāru. 64 gadus vecā B. Korkorana joprojām tiek uzskatīta par nekustamā īpašuma guru, un domas par uzņēmējdarbību un savu pieredzi viņa labprāt pauž ne tikai televīzijas šovos, bet arī sarunā ar žurnālu Fortune.

Uzņēmēja uzskata, ka par saviem panākumiem lielāko daļu pateicības ir parādā nevis iegūtajām teorētiskajām zināšanām, bet gan praksei, pieredzei un uzņēmībai. Ne skolā, ne koledžā viņas atzīmes nav bijušas spīdošas, tomēr tas nav traucējis B. Korkoranai sasniegt biznesa virsotnes. "Daudzi skolēni uzskata, ka tieši viņu atzīmes nosaka to, par ko viņi dzīvē kļūs. Taču tā nemaz nav. Vismaz manā gadījumā - es par savu veiksmi varu būt pateicīga pieredzei, kas tika uzkrāta, darot visdažādākos darbus. Līdz brīdim, kad 1971. gadā pabeidzu koledžu, es jau biju paspējusi nomainīt vismaz 20 darbus - sākot no hotdogu pārdevējas amata un beidzot ar aizbildnes pienākumu pildīšanu bāreņu namā," stāsta uzņēmēja.

Viņa piebilst, ka pērn veiktais Corcoran Entrepreneur pētījums liecina, ka 38% amerikāņu, kuri nodibinājuši savus uzņēmumus, nav ieguvuši augstāko izglītību, un tas liekot aizdomāties, kādēļ tik daudzās profesionāļu publikācijās uzsvērta biznesa izglītības nepieciešamība. "Manuprāt, biznesa plānu nozīmīgums tiek ļoti pārvērtēts. Labāku ainu iespējams iegūt, paturot visas nozīmīgākās lietas galvā, turklāt plānošana ir tikai puse no biznesa - tikpat liela uzmanība jāpievērš reaģēšanai uz dažādiem pavērsieniem," ir pārliecināta B. Korkorana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!