Foto: PantherMedia/Scanpix
Lai gūtu panākumus darbā, sievietei jārīkojas kā vīrietim – jāslēpj savas sievišķīgās emocijas, jāģērbjas kā vīrietim un jābūt vaļsirdīgai, vēsta resurss "The Telegraph".

Kādā pētījumā secināts - viena no četrām sievietēm Lielbritānijā ģērbjas vairāk vīrišķīgi nekā sievišķīgi, atsakoties no augstiem papēžiem un svārkiem, tā vietā dodot priekšroku bikškostīmiem. Tas viss tādēļ, lai izskatītos un tiktu uztvertas līdzvērtīgi saviem kolēģiem - vīriešiem.

Ceturtā daļa sieviešu darbā lieto mazāk kosmētikas, lai kliedētu uzskatu, ka "sievietēm jāizskatās jaukām", liecina pētījums, kurā piedalījās 2 000 strādājošu sieviešu.

Izrādās - puse sieviešu slēpj savas patiesās emocijas. Daudzas atzīst, ka ir atstājušas ofisu, lai aiz stūra paraudātu, tikmēr daļa uzskata, ka viņām ir jārīkojas nežēlīgi, lai tikai gūtu respektu savā darba vietā. Izrādās - neliela daļa sieviešu pat speciāli trenējas pie spoguļa, atdarinot savu kolēģu - vīriešu uzvedību!

Telekomunikācijas firmas "O2" veiktais pētījums apstiprina, ka tieši sieviešu trūkums biznesa aprindās ir vainojams pie tā, ka daudzas sievietes vēlas uzvesties kā vīrieši, lai gūtu panākumus un ievērību.

Viena no desmit sievietēm atzina, ka viņu firmā nav tieši sieviešu - senioru. Savukārt firmās, kurās ir sievietes - seniores, viņu uzvedība tiek vērtēta kā vīrišķīga, viņas darījušas visu, lai tikai būtu vadībā un gūtu cieņu no vīriešu kārtas kolēģiem.

Puse no pētījumā iesaistītajām sievietēm uzskata, ka ir iespējams apvienot labu ģimenes dzīvi ar izcilu karjeru. Viena no desmit sievietēm domā, ka viņu vīrišķīgais kolektīvs cenšas viņas kavēt sasniegt jaunu līmeni darba dzīvē. Daļa sieviešu atzīst, ka ir neiespējami "būt jaukai" darba vietā un vēl paralēli gūt panākumus.

Ilgstoša emociju slēpšana un izlikšanās par kādu citu izdara spiedienu uz sievietes domāšanu un būtību, un daudzas sievietes tādējādi zaudē savu personību. Svarīgi atcerēties, ka biznesā nav slikti būt "sev pašai" un izrādīt savu patieso būtību, raksta "The Telegraph".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!