<a rel="cc:attributionURL" href="https://unsplash.com/@jdsimcoe"> Jonathan Simcoe </a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/">cc</a>
Ja esi pret sevi gana kritiska un godīga, noteikti vismaz kaut nedaudz apjaut, cik labi tev sokas savā amatā. Iespējams, esi jau saņēmusi rājienu vai arī tieši pretēji – uzslavas no sava darba devēja, kas palīdz aptuveni noteikt savu vērtību un pienesumu uzņēmumam, kur strādā. Tomēr, ja absolūti neko no priekšnieka neesi dzirdējusi, kā saprast savu vērtību un to, cik laba darbiniece esi?

Jāteic, ka situācijas var būt dažādas – iespējams, esi priekšnieka mīlulīte (vai vismaz centies par tādu kļūt), bet tikpat labi šādu statusu vēl nav sanācis iemantot, bet vienkārši apjaut, ka esi īstajā vietā. Protams, var būt arī krietni nepatīkamāki scenāriji. Piemēram, sajūta, ka vadītājs tevi ienīst, vai arī iekšēja trauksme, ka darbs novedis tevi līdz situācijai, kad laiks rakstīt atlūgumu.

Lai arī kādā situācijā tu būtu nonākusi, atvieglojuma sajūtu iegūsi tad, ja apzināsies, ka esi laba darbiniece. Tādēļ, iedvesmojoties no "Business Insider" autoriem, esam izvirzījuši tos ikdienas darbiņus, kas vērtīgākajiem un labākajiem darbiniekiem nav sveši.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!