sieviete darbs
Foto: Shutterstock
Viens no iemesliem, kāpēc cilvēki mēdz pamest savu darbu – attiecības ar priekšniecību. Lai arī ne vienmēr pie visām problēmām ir vainīgs kāds cits un dažkārt to sakne ir jāmeklē sevī, tas, ka kļūdās visi, ir fakts. Šoreiz, iedvesmojoties no amerikāņu psihologa, vairāku grāmatu autora un emocionālās inteliģences pētnieka Trevisa Bredberija "Forbes" uzticētajām gudrībām, piedāvājam iepazīties ar priekšnieku pieļautajām kļūdām, kuras agrāk vai vēlāk piespiež uzrakstīt atlūgumu pat vislabākajiem darbiniekiem.

Strikti noteikumi

Ikvienā vietā nepieciešami noteikumi, lai ieviestu sava veida kārtību, tomēr problēmas rodas tur, kur pieteiktie uzņēmuma kārtības noteikumi pārāk strikti un dažbrīd – aplami. Jāteic, ka tikai pāris šādi noteikumi un pat labākie darbinieki var sākt apsvērt domu par labākas profesionālās dzīves meklējumiem. Nevienam nepatīk tā sajūta, ka kāds visu laiku tevi īpaši vēro un kontrolē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!