kolēģi draugi saruna diskusija
Foto: Shutterstock
Uzturēt labas attiecības ar kolēģiem ir ļoti svarīgi, jo ar viņiem tiek pavadīta teju vai lielākā dienas daļa. Taču, kā izveidot veiksmīgas attiecības ar citiem darbiniekiem, sarunu laikā neieslīgstot dažādās detaļās par personīgo dzīvi? "Business Insider" eksperti atklāj tēmas, par kurām ar kolēģiem labāk nerunāt nemaz.

Par citu kolēģu neizdarību

Noteikti nebūs labi, ja sāksi ar kolēģiem apspriest, kurš darbinieks konkrētajā dienā vai laika posmā izdarījis mazāk nekā citi, kurš visilgāk bijis pusdienās, kurš no rīta kavējis u.c. Ja tu nekādā mērā nevari ietekmēt viņa darba stilu, ikdienas ritmu vai pat atlaist no darba, šāda veida sarunas ir liekas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!