Foto: Privātais arhīvs
"Zīmols radās pats – netīšām," stāsta apģērbu zīmola "Grieta" radītāja, idejas autore un vadītāja Krista Jegorova. Vēl vidusskolas laikā viņai gribējies melnus tilla svārkus, ko vilkt uz Ziemassvētku balli, taču mamma atteikusies pirkt. Tā nu jauniete meklējusi visu pieejamo informāciju un bez jebkādām šūšanas iemaņām radījusi svārkus. Tie joprojām ir "Grietas" uzvaras gājiens. Kā piecu gadu laikā noritējusi zīmola attīstība, kā Krista uzņēmusi ziņu, ka viņas lolotā ideja ir nozagta, un ko jaunā sieviete iesaka tiem, kam pilna galva ieceru, lasi turpinājumā.

Pirmos svārkus Krista uzšuva, kad viņai bija aptuveni 17 gadu, cītīgi pētot interneta dzīles. Radīt savu tērpu pamudinājis arī piedāvājuma trūkums. "Visi tilla svārki bija ar platu, melnu gumiju. Vajadzēja izdomāt kaut ko vienkāršāku cilvēkam, kurš nemāk šūt. Ar loģisko domāšanu un pamata prasmēm, kā taisni nošūt vīli, radās pirmie svārki uz skolas balli. Tad vajadzēja svārkus draudzenēm, draudzeņu mammām un māsām... Tā netīšām radās "Grieta". Nācās iemācīties šūt," smejas Krista.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!