<a rel="cc:attributionURL" href="https://unsplash.com/@rawpixel"> Rawpixel</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/">cc</a>
Lai darbavietā justos labi, svarīga ir ne tikai attieksme pret darāmo, bet arī attiecības ar kolēģiem un priekšniecību. Tomēr tieši šī joma bieži ir iemesls nopietnām pārdomām par darbavietas maiņu. Lai tā nenotiktu, ir svarīgi saprast, cik ciešas attiecības veidot un ko neteikt, lai nenokaitinātu kolēģus un priekšniecību.

Ieskaties "Viņa" rakstu arhīvā un uzzini svarīgāko par to, ar kuriem kolēģiem labāk neveidot pārāk ciešas saiknes un kā sastrādāties pat ar viskaitinošāko kolēģi darbavietā. Tāpat rakstos atradīsi arī noderīgu informāciju par tēmām, ko labāk nepārrunāt ne ar kolēģiem, ne priekšnieku, kā arī noderīgus padomus par veiksmīgu sastrādāšanos ar jaunajiem kolēģiem.

Lasi un uzzini arī būtiskāko par romantisku attiecību veidošanu darbavietā. Šī situācija tiek uzskatīta par tabu, bet nereti sirdij nepavēlēsi. Tad ir būtiski apsvērt ne tikai to, vai patiešām viens otram patīkat, bet arī izvērtēt ilgtermiņa risinājumus, kā arī jau laikus vienoties par to, kā šī informācija tiks paziņota darbavietā.

Ieskaties rakstu arhīvā un uzzini vairāk par to, kā iejusties kolektīvā un kā risināt dažādas problēmas ar cilvēkiem darbavietā,

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!