Visiem zināms, ka ikviens cilvēks ir atšķirīgs, tāpēc ne vienmēr ir skaidrs, kā otram iepatikties, kā sākt sarunu un kā nesabojāt pirmo iespaidu par sevi. Tas ir īpaši svarīgi jaunā darba kolektīvā, ar kuru kopā, stājoties darba attiecībās, esi nolēmusi aizvadīt ilgāku savu dzīves posmu. Ja ar kolēģiem nespēsi satikt, tu nelabprāt dosies uz biroju, nelabprāt strādāsi pie kopīgiem projektiem un tev būs grūti attīstīties profesionālajā ziņā, jo sliktās attiecības tam būs kā šķērslis.
Visu uzņēmumu darbinieku kolektīvi nav vienādi – vienā draudzīgas attiecības izdodas uzsākt jau pirmajā darba dienā, bet citā arī pēc pāris mēnešiem nav izdevies iegūt kolēģu uzticību. Taču, ja nupat esi uzsākusi jaunas darba attiecības, lai tev būtu vieglāk iejusties un sadraudzēties ar jaunajiem kolēģiem, piedāvājam iepazīties ar portāla ''Live Career'' ekspertu universālajiem ieteikumiem, kas noderēs arī tad, ja savā darba vietā strādā jau ilgstoši, bet vēlies attiecības ar kolēģiem uzlabot.