sieviete darbs kolēģi
Foto: Shutterstock
Iegūt karjeru, kas spēj sniegt tev prieku un piepildīt dzīvi, ir samērā grūti. Iegūstot darbu, jācenšas nepieļaut kļūdas gan darba procesā, gan komunikācijā ar kolēģiem un priekšnieku. Tās var izrādīties liktenīgas un veicināt darba zaudēšanu.

Portālā "Linkedin" publicēti pētījuma dati, kuri atspoguļo to, ka 83 procenti no respondentiem ir redzējuši, ka kolēģis pieļāvis kļūdas, kas ietekmējušas gan karjeru, gan reputāciju vai pat biznesu. 69 procenti atzīst, ka paši izdarījuši kaut ko tādu, kas nelāgi atspoguļojusies uz karjeru. Kļūdu dēļ ir nācies atvadīties no paaugstinājuma, algas vai pat darba. Daži aptaujas dalībnieki atzīst, ka tādā veidā spējuši sabojāt attiecības ar kolēģiem un priekšniecību vai arī iznīcinājuši savu reputāciju.

Pētījumā iegūtie dati liecina par to, ka pat mazas kļūdas, nepareizas rīcības var radīt lielu kaitējumu tavai karjerai. Lai izvairītos no tām, ņem vērā šīs lietas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!