Emocionālās inteliģences pētnieks Treviss Bredberijs savā "LinkedIn" profilā raksta, ka ikdienā mēs parasti dzirdam tikai smagākos un skaļākos gadījumus, kur kāds palicis bez darba. Viņš min piemēru, kur pasaulē populārā pakalpojumu apskata tīkla ''Yelp'' darbiniece Talia Džeina kļuva par interneta sensāciju brīdī, kad skaļi kritizēja darbinieku zemo atalgojumu un izpilddirektora kompetenci. Lieki piebilst, ka viņa pēc šāda soļa zaudēja savu darbu. Taču lielākā daļa cilvēku nezaudē savu posteni tik skaļi kā Talia – viņi "nogalina" savu karjeru smalkā veidā, kas ne tuvu nav dramatisks. Un tas notiek regulāri.
Bredberijs atsaucas uz ''VitalSmart'' veikto aptauju, kur 83 procenti respondentu atzinuši, ka piedzīvojuši kāda cita kļūdīšanos, kas viņu karjerai, reputācijai vai biznesam maksājusi dārgi. Tāpat 69 procenti atklāj, ka viņi paši kaut reizi ir izdarījuši ko tādu, kas kaitējis pašu karjerai: