kolēģi darbs dusmas karjera
Foto: Shutterstock
Ja vien nestrādā viena pati savās mājās, izvairīties no tiešas saskrasmes ar kolēģiem ir teju neiespējami. Varētu pat teikt, ka labu attiecību uzturēšana ar citiem darbiniekiem ir viens no nerakstītajiem darba pienākumiem, tomēr laiku pa laikam nākas nonākt kaitinošās situācijās, kad gribas kolēģim pateikt kādu skarbāku vārdu. Un tas noteikti nav labākais variants.

Neviens cilvēks nevēlas, lai viņu sauktu par kaitinošāko visā darba vietā, tomēr līdz šim neglaimojošajam statusam var novest arī pavisam neapzinātas rīcības. Vai reizēm aizņemies no kolēģiem šķietamus sīkumus, bet aizmirsti pajautāt atļauju? Vai brīžos, kad zvana telefons, sarunai izmanto konferenču vai sapulču telpu, nevis runā turpat visiem blakus? Vai tu nāc uz darbu arī tad, kad tev ir iesnas un klepus tikai tāpēc, lai parādītu, cik ļoti nevēlies nevienu pievilt? Šīs ir tikai dažas no lietām, kas pārējos var raisīt dusmas, tādējādi ietekmējot arī spēju sastrādāties. Vairāk lasi šajā rakstā.

Taču, iedvesmojoties no "Real Simple", turpmākajās rindās skaidrosim, kā veiksmīgi atrisināt piecas kaitinošas situācijas darbā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!