Sakārtota darba vieta un nemitīgs darbs ar sevi – produktīvu un organizētu cilvēku ieradumi
Foto: Shutterstock
Šķiet, katra centīga un augoša darbinieka mērķis ir būt produktīvam un visu darbam veltīto laiku izmantot mērķtiecīgi. Taču ne vienmēr tas izdodas, un traucēkļi mēdz būt pat tik šķietami nenozīmīga lieta kā nekārtīga darba vieta, nemitīgi uznirstoši jauni e-pasti u.c. Iespējams, tu par to tā neesi domājusi, bet apgrūtināta produktivitāte ietekmē arī tavas iespējas augt karjerā. Labā ziņa – ir vairāki paņēmieni, kas palīdzēs kļūt produktīvākai un organizētākai.

Emocionālās inteliģences pētnieks Treviss Bredberijs uzsver, ka mēs produktivitāti bieži vien jaucam ar ātru uzdevumu izpildi, strādāšanu. Tādējādi šķiet, ka, veltot laiku, lai sagatavotos darba dienai vai sakārtotu darba vietu, mēs pazaudēsim laiku, kā arī kritīsies mūsu produktivitāte. Taču dažādi pētījumi rāda pretējo, piemēram, – viens darbinieks katru dienu pavada vidēji vienu stundu, meklējot sev nepieciešamo dokumentu, piezīmju lapiņu utt., ko nevajadzētu darīt, ja darbinieks iepriekš būtu sagatavojies.

Tāpat eksperti lēš, ka katra stunda, kas tiek pavadīta plānojot un kārtojot, ietaupa trīs līdz četras stundas. No tā izriet, ka neorganizētība maksā ne tikai laiku, bet arī naudu. Lasi tālāk un iepazīsties ar ieradumiem, kas raksturīgi produktīviem un organizētiem cilvēkiem un kurus piekopt vari arī tu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!