Lai gan varētu šķist – kalna virsotnē iespējams nostāties vienatnē, visbiežāk tomēr ir vajadzīgs atbalsts un palīdzība, kuru nereti sniedz kolēģi. Savstarpējās attiecības un saikne ar citiem darbiniekiem bieži vien veidojas tieši diskusiju un konfliktu laikā, jo saspīlētās situācijas atrisināšanas veids lielākoties nosaka to, cik respektēts kolektīvā būsi. Jo veiksmīgāk strīdu atrisināsi, jo uzticamāka būsi, dodot lielu artavu mērķu sasniegšanā.
Konfliktam attīstoties, bieži vien iespējams nonākt pie ļoti svarīgām sarunām – brīžiem, kad likmes ir augstas, emocijas ir ļoti sakāpinātas, bet viedokļi – krasi atšķirīgi. Kā šādās situācijās rīkoties? Pirmkārt, mācīties no citu kļūdām. Otrkārt, rast iespējami labāko variantu, kā šīs kļūdas nepieļaut. Un, treškārt, neļaut emocijām ņemt virsroku, jo strīda karstumā pateikto un izdarīto atpakaļ paņemt nevarēs.