mājas birojs darbs rakstāmgalds dators strādāt
Foto: Shutterstock
Palielinoties saslimšanas ar Covid-19 gadījumu skaitam, vairāki darba devēji ir devuši iespēju un cītīgi mudina darbiniekus darbam attālināti uz nenoteiktu laiku. Ja esi viena no tiem, kura pēkšņi spiesta pāriet uz pilna laika attālinātu darbu, iespējams, jau saņem daudz viedokļu un padomu, kā to pareizāk darīt. Parasti tie ir pragmatiski ieteikumi par robežas novilkšanu starp darbu un mājām, kas sevī ietver pareizu laika plānošanu un atgādinājumu, ka vakari un brīvdienas ir domātas atpūtai. Bet prioritātei tomēr ir jābūt tam, kā tu komunicē un uzturi attiecības ar kolēģiem, neatkarīgi no tā, vai esi vadītāja vai nē, lai šis izolācijas laiks neradītu robu kolektīvajās attiecībās.

Neatkarīgi no tā, vai tu to sauc par teledarbu vai attālinātu darbu, tā sākotnēji var šķist un lielākoties arī ir lieliska ideja. Darbinieki var izvairīties no nogurdinošiem ikdienas braucieniem uz un no darba, viņi var strādāt ērtās mājas drēbēs, izpūrušiem matiem un neuzkrāsojušies, kā arī bieži vien izvairīties no priekšniekiem, kuriem patīk "spļaut uguni" un uzraudzīt ikkatru darbinieka soli. Bet tomēr ir svarīgākais šajā laikā uzturēt labu kontaktu ar kolēģiem un vadību, kā arī sekot ieteikumiem, lai darbs neritētu pašplūsmā. Ar portālu "Huffpost" un "Psychology Today" palīdzību šajā rakstā apkopojām dažus no ieteikumiem, lai komunikācija ar darba biedriem būtu patīkamāka, raitāka un neviens nejustos iesprūdis pašizolācijas aliņā.

Svarīgi, lai saziņa būtu prognozējama un konsekventa

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!