Liktenīgas kļūdas, kuras darba vidē nekad nepieļaut
Foto: Shutterstock
Teju katrs ir dzirdējis par (vai pats savām acīm redzējis) cilvēkus, kas darbā rīkojas nepiemēroti, pat šķietami traki. Patiesībā tev nav dusmās jāgāž galdi vai svarīgas prezentācijas laikā, neko nepasakot, jāaiziet, lai savai karjerai nodarītu neatgriezenisku kaitējumu.

Vienalga, cik talantīga esi vai cik daudz esi sasniegusi, ir noteikta uzvedība, kas nekavējoties izmaina to, kā citi cilvēki tevi redz, un tas noteikti nebūs pozitīvā gaismā. Emocionālās inteliģences pētnieks Treviss Bredberijs savā ''Linkedin'' profilā uzskaitījis septiņas kļūdas, kuras darba vidē vislabāk nepieļaut nekad, ja vien nevēlies zaudēt darbu vai ''nogalināt'' savu karjeru pavisam. Tālākajās rindās iepazīsties ar tām.

Duncis mugurā

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!