tīkla mārketings finansiālā neatkarība karjera darbs ienākumi nauda
Foto: Shutterstock
Ja tev ir profils kādā no sociālo mediju platformām, ir liela iespēja, ka savā laikjoslā esi pamanījis, ka tavs skolas laika draugs savā ''Instagram'' profilā sācis aktīvi stāstīt par savu unikālo svara zaudēšanas pieredzi, kas bijusi iespējama pateicoties lieliskiem uztura bagātinātājiem. Varbūt tavas tantes ''Facebook'' profils kļuvis par reklāmas platformu bio-eko tīrīšanas līdzekļiem, kas tiek reklamēti kā daudz efektīvāki par veikalā pieejamajiem, bet nopērkami tikai pie tavas tantes, rakstot viņai privāti. Iespējams, šis pats draugs sevi sauc par neatkarīgo partneri vai konsultantu, bet neformālās sarunās – par savas dzīves priekšnieku vai priekšnieci. Un varbūt tieši vakar tante tev piezvanīja, piedāvājot kļūt par savas dzīves noteicēju un gūt neierobežotus ienākumus papildus pamatdarbam, veltot tam tikai pāris stundas nedēļā. Viss, kas tev jādara, ir jāpiekrīt un jākļūst par daļu komandas!

Kas ir tīkla mārketings?


Iespējams, tu pazīsti kādu, kas tagad vai agrāk ir bijis iesaistīts tīkla mārketinga shēmā, bet ir vēl lielāka iespēja, ka tu esi dzirdējis par kādu no lielajiem tīkla mārketinga uzņēmumiem, nemaz neapzinoties, ka tie galvenokārt funkcionē kā tīkla mārketinga uzņēmumi. Daži no Latvijā zināmākajiem tīkla mārketinga uzņēmumiem ir ''Amway'' (tīrīšanas līdzekļi), ''Herbalife'' (uztura bagātinātāji), ''Avon'' (kosmētika), ''Tupperware'' (trauki u. c. mājsaimniecības produkti), ''Oriflame'' (kosmētika) un ''Southwestern Advantage'' (grāmatas) [3], bet ar šiem uzņēmumiem saraksts nebūt nebeidzas, un, visticamāk, tas ir tikai laika jautājums, kad jauns tīkla mārketinga uzņēmums klauvēs pie Latvijas patērētāju durvīm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!