<a rel='cc:attributionURL' href='https://unsplash.com/@jubalkenneth'>Jubal Kenneth Bernal</a> / <a rel='license' href='https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/'>cc</a>

Skolotāja profesija mēdz ietvert dažādus izaicinājumus, ar kuriem nākas saskarties ik dienu, taču kā jebkurai profesijai tai ir savi plusi un mīnusi. Katram skolotājam ir savs stāsts, tādēļ, lai plašāk izzinātu skolotāja profesiju, savā pieredzē dalās projekta "Mācītspēks" skolotāji Kristaps Dzilna, Artūrs Ausējs, Zane Tikuma un Zaiga Romanovska.

Katram projekta skolotājam iepriekš bija sava nodarbošanās, profesija, izglītība, taču viņus visus apvienoja viens – vēlme izzināt ko jaunu. Artūrs Ausējs, kas šobrīd ir Draudzīgā aicinājuma Liepājas pilsētas 5. vidusskolas programmēšanas un dizaina, un tehnoloģiju mācību priekšmetu skolotājs, jau no vidusskolas laikiem nodarbojies ar informāciju tehnoloģijām. Pieteicās projektā, jo uzskatīja to par progresīvu un vēl nebijušu iespēju iegūt jaunas zināšanas un prasmes. Līdzīgi uzskatīja arī Kristaps Dzilna, dabaszinību skolotājs "Exupery International School" skolā, kas projektā ir mēģinājis pieteikties vairākkārt, taču tikai pēdējā reizē saprata, kas tieši jāzina, lai tiktu pieņemts. Ilgāku laiku par projektu un tā iespējām domājusi arī Sesavas pamatskolas angļu valodas skolotāja Zaiga Romanovska, kura dalību projektā bija piespraudusi pie sava vīzijas dēļa, un Raunas pamatskolas sporta un teātra mākslas skolotāja Zane Tikuma, kura par to uzzināja no savas ģimenes, kura laikrakstā bija pamanījusi aicinājumu pievienoties jauno skolotāju pulkam.

Kādēļ nolēmāt pievērsties skolotāja profesijai un ko darījāt iepriekš?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!