2019. gadā veiktā pētījumā, kuru vadīja Džīna Klārka no "Emlyon Business School" Francijā, investoriem tika lūgts noskatīties video materiālus, kuros aktieris, iejūtoties uzņēmēja ādā, prezentē inovatīvu ierīci, kas varētu palīdzēt ātrāk dziedēt sportā gūtās traumas. Vienā variantā runātājs daudz žestikulēja, otrā – bija rokas sakrustojis sev priekšā. Izpētes laikā secināts, ka investori bija daudz ieinteresētāki savu naudu ieguldīt tā runātāja produktā, kurš uzstāšanās laikā aktīvi izmantoja roku kustības, lai paspilgtinātu vārdos pasacīto. Vēstīts, ka izmantoti ļoti vienkārši žesti – sākot no roku "atvēršanas", lai parādītu tirgus potenciālu, un beidzot ar plaukstu sasišanu, kad atklāta kāda konkrēta detaļa.
Portālam "Huffington Post" Klārka uzsver, ka žesti sniedz papildu informāciju, līdz ar to tā ir vieglāk uztverama. Vienlaicīgi roku kustības palīdz apkārtējiem parādīt "dzirkstelīti" – to, cik runātājs ļoti ir iededzies par konkrēto lietu. Viņa arī uzsver, ka no investoriem par runātājiem, kas neizmantoja žestus, dzirdētas tādas frāzes kā "šis džeks ir ļoti garlaicīgs". Taču viņa stāstītais nemaz tik neinteresants nebija – garlaicīgi bija viss, kas saistītas ar roku kustībām.