Uzsākot darba gaitas, mums kā "āmen" baznīcā iemāca – priekšniekam vienmēr ir taisnība. Ja tev kaut kas nepatīk, šķiet netaisns vai nepareizs, lūdzu, tur ir pildspalva un balta lapa, uz kuras vari atstāt savu sacerējumu par tēmu "atlūgums". Ja vien nestrādā organizācijā, kas savā domāšanā iestrēgusi pagājušajā gadsimtā, varam droši teikt – bilde ir mainījusies: arī par priekšnieku, kurš uzņēmuma hierarhijā ir galvas tiesu pārāks par tevi, savas psihoemocionālās veselības vārdā var un vajag sūdzēties. Un, nē, labs vadītājs, kura vadībā ir vērts strādāt, tikai šī iemesla dēļ tev durvis neaizcirtīs. Veselīgas attiecības ar priekšnieku ir cieņpilnas, lietišķas un tajās ir jūtama pozitīva ievirze.
Bet, ja rodas sajūta, ka darba devējs tevī neklausās, negrib uzklausīt, nav pieklājīgs, apkauno tevi citu darbinieku priekšā un izvairās no komunikācijas aci pret aci, to nevajadzētu pieņemt un atstāt bez ievērības.
Reizēm paši vadītāji nemaz nepamana, ka aizvaino kādu vai izturējušies nekorekti, tāpēc ideālā variantā kopīga sanākšana pie apaļā galda patiesi var būt ļoti vērtīga.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv